2012. aasta Eesti edukaim uus toode hügieenitoodete ja kosmeetika kategoorias oli Sensodyne Repair & Protect hambapasta.

Turu- uuringute firma Nielsen selgitas välja eelmisel aastal edukaimad Eestis turule toodud toidu- ja esmatarbekaubad ning kõige edukamaks uueks tooteks hügieenitoodete ja kosmeetika kategoorias 2012. aastal osutus Sensodyne Repair & Protect 75 ml hambapasta.

Turu- uuringute firma Nielsen selgitas välja eelmisel aastal edukaimad Eestis turule toodud toidu- ja esmatarbekaubad ning kõige edukamaks uueks tooteks hügieenitoodete ja kosmeetika kategoorias 2012. aastal osutus Sensodyne Repair & Protect 75 ml hambapasta.       2012. aasta kõige edukamate uute toodete leidmiseks viis Nielsen läbi kaheosalise uuringu. Esmalt analüüsiti ketikaupluste 2012. aasta  müügiandmeid ning leiti eri tootegruppide parimad uued tooted vastavalt nende keskmisele kuisele müügikäibele. Teine osa koosnes tarbijauuringust, kus internetiküsitluse käigus selgitati välja, kui suur hulk tootegrupi tarbijatest on antud toodet ostnud. Mõlema osa tulemused koondati ühisesse indeksisse, mis määras toodete üldise järjestuse.   Täiendava teabe saamiseks GlaxoSmithKline suuhügieenitoodete osas saate võtta ühendust: Üllar Sepp, Kodukaupade müügi- ja tootejuht es1 = 'mailto:yllar.s&#'; es2 = 'x65;pp@svensky.ee'; ts1 = 'yllar.sepp'; ts2 = '@svensky.ee'; document.write(' '+ts1+ts2+' ');ylla[No SpaM]r.sepp@svensky.ee     Turu- uuringute firma Nielsen selgitas välja eelmisel aastal edukaimad Eestis turule toodud toidu- ja esmatarbekaubad ning kõige edukamaks uueks tooteks hügieenitoodete ja kosmeetika kategoorias 2012. aastal osutus Sensodyne Repair & Protect 75 ml hambapasta. Vormilisuse poolelt võrreldav hea veebilehtede valmistus kohe ära teha. Professionaalse suhtumisega lihtne veebilehe tegemine kvaliteetselt mille puhul on alati ajavaru täielikuks ülevaateks mtü veebilehe koostamine firmadele kogu artikkel www.aara.ee asjalikelt tegijatelt toodete kodulehtede arendamine kaasaegselt üldine õpetus uuendustele avatud kodulehtede valmistamine ka tehtud põhjalikult.
2012. aasta Eesti edukaim uus toode hügieenitoodete ja kosmeetika kategoorias oli Sensodyne Repair & Protect hambapasta.
Turu- uuringute firma Nielsen selgitas välja eelmisel aastal edukaimad Eestis turule toodud toidu- ja esmatarbekaubad ning kõige edukamaks uueks tooteks hügieenitoodete ja kosmeetika kategoorias 2012. aastal osutus Sensodyne Repair & Protect 75 ml hambapasta.

Turu- uuringute firma Nielsen selgitas välja eelmisel aastal edukaimad Eestis turule toodud toidu- ja esmatarbekaubad ning kõige edukamaks uueks tooteks hügieenitoodete ja kosmeetika kategoorias 2012. aastal osutus

Sensodyne Repair & Protect 75 ml hambapasta.

 

 


 

2012. aasta kõige edukamate uute toodete leidmiseks viis Nielsen läbi kaheosalise uuringu. Esmalt analüüsiti ketikaupluste 2012. aasta  müügiandmeid ning leiti eri tootegruppide parimad uued tooted vastavalt nende keskmisele kuisele müügikäibele. Teine osa koosnes tarbijauuringust, kus internetiküsitluse käigus selgitati välja, kui suur hulk tootegrupi tarbijatest on antud toodet ostnud.

Mõlema osa tulemused koondati ühisesse indeksisse, mis määras toodete üldise järjestuse.

 

Täiendava teabe saamiseks GlaxoSmithKline suuhügieenitoodete osas

saate võtta ühendust:


Üllar Sepp, Kodukaupade müügi- ja tootejuht

 

 

2012. aasta Eesti edukaim uus toode hügieenitoodete ja kosmeetika kategoorias oli Sensodyne Repair & Protect hambapasta. Turu- uuringute firma Nielsen selgitas välja eelmisel aastal edukaimad Eestis turule toodud toidu- ja esmatarbekaubad ning kõige edukamaks uueks tooteks hügieenitoodete ja kosmeetika kategoorias 2012. aastal osutus Sensodyne Repair & Protect 75 ml hambapasta.
Tellimine
Svensky Kaubanduse AS Aadress: Vana-Narva mnt 1B, Maardu 74114 Telefon: 6349100 E-mail: info[at]svensky.ee