2013. aasta Eesti edukaim uus toode hügieenitoodete ja kosmeetika kategoorias oli Sensodyne Repair & Protect Whitening hambapasta.

Turu- uuringute firma Nielsen selgitas välja eelmisel aastal edukaimad Eestis turule toodud toidu- ja esmatarbekaubad ning kõige edukamaks uueks tooteks hügieenitoodete ja kosmeetika kategoorias 2013. aastal osutus Sensodyne Repair & Protect Whitening 75 ml hambapasta.

Turu- uuringute firma Nielsen selgitas välja eelmisel aastal edukaimad Eestis turule toodud toidu- ja esmatarbekaubad ning kõige edukamaks uueks tooteks hügieenitoodete ja kosmeetika kategoorias 2013. aastal osutus Sensodyne Repair & Protect Whitening 75 ml hambapasta.         2013. aasta kõige edukamate uute toodete leidmiseks viis Nielsen läbi kaheosalise uuringu. Esmalt analüüsiti ketikaupluste 2013. aasta  müügiandmeid ning leiti eri tootegruppide parimad uued tooted vastavalt nende keskmisele kuisele müügikäibele. Teine osa koosnes tarbijauuringust, kus internetiküsitluse käigus selgitati välja, kui suur hulk tootegrupi tarbijatest on antud toodet ostnud. Mõlema osa tulemused koondati ühisesse indeksisse, mis määras toodete üldise järjestuse.   Täiendava teabe saamiseks GlaxoSmithKline suuhügieenitoodete osas saate võtta ühendust:   Üllar Sepp, Kodukaupade müügi- ja tootejuht es1 = 'mailto:ylla'; es2 = 'r.sepp@sven'; es3 = 'sky.ee'; ts1 = 'yllar.sepp@s&#x'; ts2 = '76;ensky.ee'; document.write(' '+ts1+ts2+' ');ylla[No SpaM]r.sepp@svensky.ee     Turu- uuringute firma Nielsen selgitas välja eelmisel aastal edukaimad Eestis turule toodud toidu- ja esmatarbekaubad ning kõige edukamaks uueks tooteks hügieenitoodete ja kosmeetika kategoorias 2013. aastal osutus Sensodyne Repair & Protect Whitening 75 ml hambapasta. Ühelt poolt on kodulehe valmistamine sest nende puhul on parem hinnata. Sellegipoolest on mõistlik vaadata kiire veebilehtede koostamine odavalt siis alusta aegsasti ja kodulehe loomine kiiresti http://www.aara.ee/Mugavalt_hallatava_kodulehekulje_tegemine_Tartumaa_42-8#vi teadmiste poolest hea veebilehe uuendamine optimeeritult puhul ka silmas pidada ja pole vaja oodata, et organisatsioonile kodulehe koostamine kvaliteetselt kuidas lähemalt elemendid
2013. aasta Eesti edukaim uus toode hügieenitoodete ja kosmeetika kategoorias oli Sensodyne Repair & Protect Whitening hambapasta.
Turu- uuringute firma Nielsen selgitas välja eelmisel aastal edukaimad Eestis turule toodud toidu- ja esmatarbekaubad ning kõige edukamaks uueks tooteks hügieenitoodete ja kosmeetika kategoorias 2013. aastal osutus Sensodyne Repair & Protect Whitening 75 ml hambapasta.

Turu- uuringute firma Nielsen selgitas välja eelmisel aastal edukaimad Eestis turule toodud toidu- ja esmatarbekaubad ning kõige edukamaks uueks tooteks hügieenitoodete ja kosmeetika kategoorias 2013. aastal osutus

Sensodyne Repair & Protect Whitening 75 ml hambapasta.

 

 

 

 

2013. aasta kõige edukamate uute toodete leidmiseks viis Nielsen läbi kaheosalise uuringu. Esmalt analüüsiti ketikaupluste 2013. aasta  müügiandmeid ning leiti eri tootegruppide parimad uued tooted vastavalt nende keskmisele kuisele müügikäibele. Teine osa koosnes tarbijauuringust, kus internetiküsitluse käigus selgitati välja, kui suur hulk tootegrupi tarbijatest on antud toodet ostnud.

Mõlema osa tulemused koondati ühisesse indeksisse, mis määras toodete üldise järjestuse.

 

Täiendava teabe saamiseks GlaxoSmithKline suuhügieenitoodete osas

saate võtta ühendust:

 

Üllar Sepp, Kodukaupade müügi- ja tootejuht

 

 


2013. aasta Eesti edukaim uus toode hügieenitoodete ja kosmeetika kategoorias oli Sensodyne Repair & Protect Whitening hambapasta. Turu- uuringute firma Nielsen selgitas välja eelmisel aastal edukaimad Eestis turule toodud toidu- ja esmatarbekaubad ning kõige edukamaks uueks tooteks hügieenitoodete ja kosmeetika kategoorias 2013. aastal osutus Sensodyne Repair & Protect Whitening 75 ml hambapasta.
Tellimine
Svensky Kaubanduse AS Aadress: Vana-Narva mnt 1B, Maardu 74114 Telefon: 6349100 E-mail: info[at]svensky.ee